Baby.

Sitter och tänker på om min lilla älskling kommit hem nu, då menar jag min bästa vän och inte någon hemlig pojkvän. Och hon skulle bli så förolämpad av att jag tänker på henne medans jag har låten Porslin i bakgrunden, hon brukar alltid mobba mig för att jag tycker den är rätt bra - bättre än vissa andra i mello!
Har vart rätt aktiv idag också, städat - och då menar jag stor städat! Samt påskpyntat mitt rum för en gångs skull, har inte haft sakerna uppe på typ två år, om inte mer.
Saknar verkligen min mobil nu också, inte för att kunna sms utan min kamera, är så trött på standard bilderna just nu, jag vill lägga upp lite annat också!
Så när min älskling blir laddad (min mobil) så ska jag börja fotografera mer och lägga upp här!
Imorgon har vi studiedag, så ska man studera eller bara ligga i sängen och njuta av den lediga dagen?
På tisdag skulle vi typ till Södertälje på någon grej med klassen, har ingen aning. Så jag ska försöka få tag på någon som har en jävla aning om vad det är för skit sak Bjarne kastat oss in i. Eftersom att jag var sjuk har jag ingen aning (för er som trodde att jag inte lyssnade på lektionerna)
Oj juste, min bok består av 72 sidor nu, WOOHOOO! ♥ Kom också på hur man gjorde sidnummer, så nu har jag fina sidonummer på varje sida, yeeeeaaah!
Ska hoppa in i duschen nu, fixa lite till och kanske skriva mer eller titta på en film, för att gå ut verkar lite konstigt om man tänker på vart jag är någonstans. Juste, på landet.
Hörs alla fina ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0