Dirty little sucker.

Tiden går så fort hela tiden, vissa stunder tycker vi går hur långsamt som helst, men det är för att vi bevakar tiden som går då.
Just nu sitter jag i bilen emot skolan, vi är för tillfället i Mölnbo.
Vi har idrott på morgonen, äntligen ska jag få spela badminton igen!!
Aja, igår pluggade jag till det nationella provet i NO - Fysik som vi har om en vecka.. Är nervös..
Fick också mitt betyg på det svenska NP vi gjorde, ett B!
Höll på att spy av nervositet, jag skakade flera sekunder efteråt.
Att göra prov är inte svårt, det är svaret jag är rädd för!
Måste tipsa om Läkerol Dents innan jag går, super goda och bra!! :)
Hörs, ni får några bilder som jag tagit under helgen/igår.


Kommentarer
Postat av: Fanny

söta bilder!

2013-03-12 @ 16:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0