Falling to pieces.

Alla frågor som snurrar i mitt huvud - hur ska jag klara mig, vad ska jag göra, kommer jag att tycka om det där, jag har inga vänner i närheten, jag är ensam.
Hanna ringde mig nyss och vi pratade lite om vad vi skull göra nu när jag åker till henne under lovet - hon berättade lite om IB också, hon kanske till och med får in mig på en liten rundtur!
Men hon berättade också hur svårt det är att bo ensam och att kurserna är rätt avancerade. Hur man identifierar sig själv det första året med frågan "vem är jag?" - men om man redan vet det?
Okej - jag vet ju inte hur jag är utan mina vänner/ med nya vänner. Men jag försöker bara vara mig själv.
Skulle gärna sitta och babbla här hela natten om hur tråkigt mitt liv är ibland, men jag gillar det mer än de där nätterna man faktiskt vill göra något - vilket har vart två nätter i rad nu.
Människor kan vara så tråkiga ibland..
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: irre

Hej nu tycker jag att du ska börja uppdatera mer och lägga upp bilder från dina dagar :D

2013-04-01 @ 13:12:54
URL: http://ericahaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0