Hey, boy.

I onsdags sov jag över hos Dogges farmor tillsammans med resten av gänget, vi kollade på paranomal activity 4 och andra, som jag garvade åt - Pea skrek inte så värst mycket heller under filmerna.
Jag har läst ut alla sex Vampire Academy böckerna på engelska nu och är helt förvirrad på vad jag ska läsa nu.
Även fast jag köpt 10 böcker (varav 6 st är utlästa) så har jag inte lust att läsa om dom just nu. Har inte heller lust att läsa de andra böckerna.
Så jag antar att jag kommer ägna mig åt min egna bok. Så nu kan ni väl räkna ut vad jag ska göra idag?
Kanske slänger in lite syslöjd också om jag/mamma orkar.
Ha en underbar...är det fredag? Vi hörs - Sarreh ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0