I hope, that someday - I can call you mine, again.

Godmorgon, Godmorgon, hör du fågeln sjunga? Godmorgon, godmorgon - Idag!
Nejmen, om ni inte är helt inne i datorn för tillfället eller läser detta vid en annan tidpunkt på dygnet så är det inte morgon eller eftermiddag - it's abend. Och nu blandade jag engelska och tyska.
Ännu en av de här dagarna "Jag har så mycket att göra att tiden verkar rinna ur händerna på mig" som blev till "ÅH - SOFFA!", igår gjorde jag indeed fysiken, förutom att jag skippade ett kapitel eller två..
Men nu måste jag skriva på min novell, så att jag kan fixa Skalmans grejer och hinna duscha, ska upp klockan fyra imorgon för att Anders har ett möte tidigt, får sova hos Åke på morgonen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0