I'm all alone.

Morgon allihopa! Många inlägg jag har lagt upp denna vecka - ellerhur? 
Orsaken till den dåliga uppdateringen är att jag pluggar nästan hela tiden nu, för det där dumma nationella provet i NO vi ska ha på tisdag. 
Jag kommer hem, sätter mig och pluggar, käkar middag. Om jag inte blev klar - fortsätter jag (för er som inte vet att jag käkar middag runt 18-20) och sedan blir klockan rätt mycket, kanske kollar på farmen en snabbis. Men sedan måste jag fixa mig för att lägga mig - inte mycket tid där! När jag kommer till skolan har jag pluggat de första tre mornarna (försökte men misslyckades tors-fre) - under lektionerna (om inte något annat kommit upp som genomgång,Åkes och min fysikuppgift eller skvaller - försökte ignorera det sista.
Men det sorgligaste är nog att alla kanske tänker "åh,men nu är du ju ledig!" och kan softa som alla andra - Tyvärr inte. Har ungefär 1/3 av allt kvar.  Och det ska jag gå igenom idag och imorgon.
Är hemma själv också, vilket jag bett om i evigheter - så måste jag studera,
Aja, ska käka och sedan börja så att jag blir klar med skiten! ♥'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0