Lock the box.

Jag vaknade lite senare än vad jag hade planerat, och med det menar jag ungefär två timmar.
Kommer faktiskt ihåg lite av min dröm, först var det om djur (vi bytte aldrig plats, bara handling) med taggar, typ piggsvin och någon hamster med taggar och..stenar? Sedan åkte jag i långa, oändliga rutschkanor som hade gupp, bestod av hoppborgs material och, SÅPA! Vissa var gjorda av mat också.. låter lita äckligt nu men just då var det som om det växte fram nytt hela tiden! Eliz och hennes syster var med också, dom skulle åka till Danmark (och de beskrev landet som världens mest exotiska plats..) och såg ut som om de var 45 år.. rynkor på köpet, glömde nästan rastaflätorna!
 Sedan släkte hela jävla stället och alla fick panik, så jag och någon som vart där tusen gånger började springa åt olika håll för att hinna dit, som om det var någon slags tävling.
 Så klart vann han den tävlingen (han hade ju vart där tusen gånger redan?!) jag sprang in i Pea när jag rundade hörnet och vi skrek som små tjejer, vilket skulle ha hänt i verkligheten också antar jag.
 Men sedan byttes stället, då var det jag och Åke som praoade på Tavestaskolan igen och gjorde massa saker, som lärarna typ skällde ut oss för. Jag kom ihåg att jag sa något i stil med "Nu tycker jag Eneskolan är roligare än Eneskolan, för det var alla människor som gjorde det roligt." Vilket antyder till min klass, mina lärare och mina kompisar - dom gör skolan rolig.
 Aja, idag så hade jag ju planerat att köra Zumba, men jag kände mig lite krasslig (ingen ursäkt), vill inte bli sjuk igen! Men samtidigt så vill jag röra på mig, har inte heller 'tillgång' till dusch förens Anders börjar elda. Och han jobbar.
 Så ska väl planera något att göra idag, kanske arbeta (på boken - inte så värst sugen) eller fixa något.
Faktiskt så är jag bara sugen på att läsa hela dagen och inte göra något annat i mitt liv. HAHA.
 Saknar Åke något otroligt nu och längtar verkligen tills imorgon, även fast jag kommer få gå dit med min väska och allt annat. Wonderful. Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0