Marked.

Tiden rinner bara iväg känns det som, hade planerat att göra något lugnt nu, men hinner knappt. Ska man stressa igenom det lugna då eller?
Åke har inte ringt mig, lite besviken men hon har nog sina andledningar :)
Ingen vet något om Södertälje saken förutom att vi ska åka dit på tisdag, ungefär vid nio.. den infon hade jag redan.
Iaf, jag blev helt plötsligt sugen på att måla förut, så jag började måla på några ägg!
Tyvärr så är ju min kära mobil död, så kan inte visa dem direkt.
Åååååh, det är så mycket jag vill ha men som jag inte har råd med, eller tid att leta efter. Eller plats för den delen.
Imorgon blir det Zumba (i säkert 7 minuter innan jag dör av utmattning) och annat roligt, som fysik kanske?
Visste ni att vi har nationella prov den 9:onde? Vilket min kalender säger är på en lördag. Fail.
Aja, ska inte babbla på här, Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0