Screaming out loud.

Egentligen läser jag ju bara högt, på engelska. Det är mycket svårare än vad man tror ibland.
Och nu när jag fortfarande är lite små sjuk så kan jag känna hur jag måste anstränga min röst för att säga vissa ord och hur fel andra låter. Jag är inte perfekt och det är inte min engelska heller - men jag försöker få den att bli bättre i vilket fall som helst.
Morgonen har bestått av att jag satt och tittade på crosscovers av Disney filmer och låtar. Det är ganska likt att skriva en novell, de gör en egen historia av karaktärer som redan finns och försöker synka ihop deras rörelser till en helthet. Pretty amazing if you're asking me.
Nu ska jag ta något och käka innan jag börjar jobba, kanske tar en promenad senare på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0