Sixty-six.

66 sidor av min bok nudå!
Kanske inte så värst mycket men igår hade jag 60, och det är mer än vad jag gjort på länge.
Jag blev bara helt uppslukad av skrivandet, indragen i stunden.
Själv tycker jag att det gåt långsamt med handlingen, att dem inte kommit så långt. Sedan kommer man på att man har 140 sidor kvar att berätta historian på!
Sedan är det ju genomläsningen och redigeringen av historian som blir det riktigt svåra, sammanhanget.
Jag känner mig som Åke nu förtiden, hon brukar alltid fråga vad det blir för middag varje gång någon av hennes föräldrar slår en signal till hennes mobil.
Och enda sedan jag flyttat ut på landet så har det vart en vardagsfråga tillsammans med 'när blir det middag?' Man kan ju önska sig att de någon gång gör middag till fem tiden väl? Även fast maten nog altid blir klar till runt halv sju-nio.
Framåt emot 67! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0