Tired.

Som rubriken berättar så är jag trött, så otroligt trött att jag inte orkar plugga. Hell, jag orkar knappt vara vaken?
Ännu mindre läsa de roliga och intressanta böckerna- slocknade nästan 3 gånger!
Fick sluta tidigare idag också för att mamma mådde dåligt, yaaay - första gången på evigheter känns det som!
Käkade mellis (den gula skålens innehåll här nedan) och sedan middag, som bestod av starkt kryddade nudlar med paprikabitar,svamp (kantareller?) och ärtor. Det låter kanske lite udda men det är super gott!
Som efterrätt - lite senare än vad man brukar så har jag en glass - suger/slickar på den just nu :D
Var seriös med bilderna så laddar upp några, dock så är dom ju inte så roliga kanske..
Hoppar nog in i duschen vid sju också, sen blir det sängen!
Provade mitt nya smink idag också, det gav bra resultat tydligen enligt några kompis, bra det! ♥
Vi hörs/Godnatt ~ Sarreh ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0