Adults freaks out ,too.

Antagningsprov och födelsedagaspresenter, Dreamhack, mina slutbetyg, skrivkursen, sommarlovet, gymnasieskolor, inte misslyckas, göra sitt bästa, göra lite till.
Det är egentligen saker jag bär på hela tiden men spolar bort, just nu har jag nog bara smått panik infor de 'diagnosiska testerna' jag ska göra uppe i Eskilstuna på S:t Eskil på onsdag, för IB linjen, det är något alla måste göra, right?
Om man ser det på det här sättet, om jag inte klarar det, så skulle jag antagligen inte klarat mig under årets gång? Men OM jag klarar det, är det ännu ett bevis på att jag kanske hör hemma där?
Och antagligen lite panik över vad jag ska ge Sarah i födelsedagspresent, man har kännt kvinnan i snart 3-4 år och ändå så vet man fan vad man ska ge henne?! Inte för att hon vill ha något..
Men det är så mysigt att ge henne något, ni vet, något som finns kvar en längre period och påminner henne om att jag faktiskt vart där ♥
Men nu ska jag fortsätta lite med NO:n sedan blir det SO:n och tillslut Skalmans pumpar innan jag går över till att bädda rent min säng och efter det... är jag fri! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0