Favors.

Som gentjänst vill Danne att jag går på bio med honom och ser "Evil Dead", den där filmen dom har gjort om till en skräckis.
Den verkar hur sjukt bra som helst, problemet är att det känns lite läskigt att se skräck på bio, har aldrig gjort det förut heller och jag är lite psykiskt störd när det kommer till skräck, kommer vara den som asgarvar åt vissa scener!
Och det är..tja.. inte så populärt inne i biosalongen kanske?
Om jag blir rädd kan jag inte heller be någon stänga av filmen, och att fly skulle vara jätte pinsamt, bara resa sig upp och springa så fort man kan därifrån? 
Även om Danne verkar vara mer rädd inför filmen än vad jag är, älskar biten med tjejen som nynnar - helt underbart psykopatiskt! ♥
Vi får se helt enkelt...♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0