I just wanna be so much.

Vet inte när jag sist skrev egentligen, men nu kommer en liten uppdatering.
Evil Dead, så jävla bra film så det inte är sant, sällskapet var inte helt fel heller, man kom ihåg hur det var när saker inte blev så komplicerade, när man bara kunde vara.
Jag kom hem runt halv tolv, tydligen hade många undrat vart jag tagit vägen, eftersom att jag åkte med Danne hem först innan vi drog vidare. 
Efter ett underbart litet samtal med min bästa vän somnade jag.
På lördagen drog vi in till Södertälje och hämtade ut en bok åt mig, plus så blev det några impulsköp ifrån mig - inte underkläder ifrån Twilfit eller en snygg tröja ifrån BikBok, utan ett ämnesblock och en ämnesmapp, men det kändes lika bra som underkläder och en tröja! ♥
När jag stod i kassan kunde jag inte sluta små le åt en tygkasse med texten "Jag älskar böcker", kan inte förneka det heller, men till mitt försvar anser jag själv att mitt intresse gränsar till modernt intresserat, om jag skulle gå på en littraturmässa antar jag att mina kunskaper skulle anses skrattretande, jag har inte läst värst många klassiker utan har min egna smak av moderna fantasy noveller, så som Twilight.
Och ja, jag är ett riktigt Twilight fan, inte av filmerna som är en skrattretande reflection av vad som verkligen händer i böckerna, ifrån tagen de mest spännande delarna ibland, sista var dock acceptabel, rent av bra.
- Den hade dock många sprickor som jag fick fylla i själv.
Efter våran lilla "Shoppingtur" åkte jag och Åke till Gnesta, där vi träffade en väldigt, ehm, udda dam?
Eller nej, udda är en mild beskrivning, packad kärring som hör hemma hos 'Pensionärs jävlar' passar nog mer.
Sedan bar det hem till landet igen, och hela tiden efter det har bestått av filmer, avsnitt och mat - samt många roliga samtal och kommentarer.
Flugorna här är irriterande många, är säker på att det antagligen finns runt 7 st i mitt rum för tillfället och en geting, som skrämmer livet ur mig - förstår hur panikslagna tjejer känner sig när dem ser en spindel.
Ska plugga lite NO nu, efter Åkes eviga babbel om Raoul Wallenberg så ska jag väl sitta och prata om alla möjliga medicinska begrepp och anatomi, på latinska kanske?
Då kommer hon antagligen ge mig onda ögat hela eftermiddagen.
Vi hörs när jag kan och har lust ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0