Late work,

Jag älskar verkligen inläsningsdagarna, man får chansen att äntligen göra klart sina arbeten och fördjupa sig i det som man vill försöka höja sig i!
Själv spenderade jag hela dagen med att sy på min klänning, är fortfarande inte klar.
Efter den 'eviga' sylektionen  började jag på biologin och satt med den i ungefär 3 timmar eller mer, fick små besök under tiden, dels ifrån min No-lärare som jag halvt korsförhörde om vad exakt jag skulle göra även om jag redan var halvt medveten om det redan.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att byta om till mjukis byxor, kröp ner i min säng för att blogga medans jag halvt tittar på Hansel and Gretelm Witch Hunters ganska bra faktiskt.
Hungrig som fan också, väntar på att Anders ska bli klar med den där jävla köttsoppan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0