The feeling.

- you get when you've acctually done something more than watching episodes.
 
Har vanan att börja på en läxa och tänka 'det här kommer bara ta tjugo minuter..' - Nej det kommer det inte.
För jag blir så uppslukad av det jag gör att jag ibland anser att lektionernas timmar är för korta för mig, till min besvikelse så kom Anders alltför tidigt så jag hann knappt fortsätta med mitt biologi arbete.
Min mobil har bestämt sig för att idag var det en dag att jävlas med ljudet extra mycket så man kan säga att den lekt dansstopp hela dagen, så påväg hem var jag utan musik och slut på samtalsämnen, nog skulle jag kunna beskriva hela min dag för min ljuvliga chafför men antagligen är det inte så populärt. Så jag beslöt mig för att göra det enda man kan göra i sådana situationer - sova.
När jag kom hem kopplade jag av med ett avsnitt av Gossip Girl innan jag bestämde mig för att faktiskt börja på den där biologi uppsattsen, sedan vart det helt plötsligt middag.
Lax med tacosås - otroligt nog funkade det och smakade hyffsat gott, lite annorlunda men gott.
Nu har jag tid över till min dusch och en film - Harry Potter here I come! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0