The Zing.

Åh ännu en underbar tisdag, nu när måndag är ur vägen kan resten av veckan rulla in.
Skrev det där talet idag, trodde faktiskt inte att jag skulle komma på så värst mycket, kommer nog redigera en hel del innan jag blir 100 % nöjd,
Plus så måste jag tillägga att jag avgudade den här "sommardagen" - den var helt underbar!
Under skoltid så solade jag/arbetade.. och efter NP:t i matte, som var det svåraste NP-provet jag gjort hittills!
Efter det drog jag och tjejerna upp på centrum och köpte sallad till lunch och jag bjöd på läsk, sen blev det snack och läsning i den varma solen!
Dagen blev kort eftersom att mamma inte var på jobbet idag, så eftermiddagen spenderades ute i trädgården med Fifty shades of Grey, läsk och kakor med underbart solsken som brände min rygg, kan livet bli bättre?
Nu ska jag lägga mig och - gissa, läsa. Imorgon blir det orientering och sedan en lugn dag/ eller nått, med Åke! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0