You're the worst.

Har märkt en sak, min hemlängtan är lika starkt som suget efter en cigarett, jag blir galen av att ens tänka på att inte spendera natten hemma. 
Men när jag väl är hos någon och inte tänker på det så är det lugnt, men suget är fortfarande där, skriker att man vill hem, snabbt som ögat.
Så nu är jag hemma igen, och det känns så skönt, så befriande att bara slänga sig ner på sin egna säng, se sig omkring i sitt egna rum och veta att det här är ens plats i livet.
Skolan känns också som ett hem för mig, Åkes brukar göra det men inte lika starkt, inte som hemma hemma.
Iaf, igår var det den underbara dagen, 30 maj, Valborg, den dagen man jagar bort häxorna och allt ont i världen. 
Samma dag som man tänder den där underbart varma elden och skjuter raketer för kungen och bara ha roligt med tjejerna! ♥
Det var så länge sen det var vi alla fyra, men det kändes som om det var igår, vi skrattade, snackade om minnen och allt annat vi hade på hjärtat.
Sen så lärde Erica oss "The Cup Song". Vi avslutade kvällen med att dra hem till Åke och spela lite kort, sedan drog Erica, och Pea drog inte så långt efter det och sen somnade jag.
Vaknade 9 och började genast att plugga geometri, blev klar runt 13, ingen vila där, sedan njöt jag av Åkes sällskap, snodde hennes bok och åkte hem vid 16:08 för att hinna hem till 17:27 för att känna hemmakänslan.
Och nu väntar jag otåligt efter att få känna smaken av kyckling i min mun.. och känna den kurrande känslan i magen bli stillad med skyfflar av varm mat som stillar hungern i min mage, så att jag kan sluta vara så lätt irriterad! ♥
Men ska också plugga lite till innan maten blir klar, så vi hörs ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0