Nightcore!

Underbara måndag, och den här gången menar jag det verkligen.
Vaknade trött och med halv näsblod, fick panik över om det skulle fortsätta, ville inte resa mig, ville inte ligga kvar, ville ingenting.
 
Skoldagen flöt på, lånade en bok, tyska, mycket bra, läste, kemi, fantastisk, lite inne i andra saker också, halv svenska lektion, glömt boken, valde ett stycke som passade mig, plugg, plugg, meningslöst, lunch, åt faktiskt rätt bra, läste, blev medlem på något, fnissade, andra halvan av svenskan, läste högt med rodnad i själ och hjärta, kommenterade andras läsning, kritisk men uppmuntrande, precis som jag är, ekonomi, borta i boken till 89 %, historia, borta i boken 67 %, sen slutade jag, läste i väntan på bussen, åkte hem, pratade med Daniel om allt möjligt, pratade med pappa om fysik, livet, mig, han och löss, åt middag, något nytt med räkor, jag älskar räkor. Ringde till Åke, hennes gammel farmor har dött, trösta, försöka få henne att förstå, försöka peppa, försöka skämta, nöjer mig med det jag åstakommer och säger hejdå, kommer till datorn, bloggar, om allt och ingenting.
 
Ska läsa Lord of the Flies, sista kapitlet nu då, undrar vilka som kommer dö, och om dom blir räddade, hoppas jag verkligen att Ralph lämnar Jack på ön med några av hans vildingar.
Sen blir det väl att läsa En komikers uppväxt efter en avkopplande dusch, kanske fortsätta se på Harry Potter?
Puss ♥
 
P.s, jag lyssnar på Nightcore, fattar varför Daniel lyssnar på det under lan, man blir extremt pigg, till och med lycklig, för idag är jag glad! ♥
 
Och jag är absolut inte fjortis... pft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0