Äckel torsdag..

Jag mår uselt idag, vaknade helt enkelt på fel sida av sängen, eller golvet, i morse.
Började med lusten för att gå upp imorse låg på noll, samma med tempraturen känns det som.
I följd av ett biologi prov, efter det mådde jag piss resten av dagen, eller jag hade väl små glada stunder men mörkret var alltid omkring mig.
Jag var äcklig, ful, patetisk, dålig på allt, men jag kunde ju inte tycka synd om mig själv? För då vore jag mer än patetisk, det skulle bara vara så sorgligt.
Mitt humör har vart på en nivå av sorg, irriterad och allmänt "ge upp" humör, men på fysiken gick det faktiskt bra, något säger mig att Dennis kör snällt, för "min" skull.
Mamma håller också på att baka Cupcakes, som jag bara längtar tills jag får käka upp, jag behöver verkligen en cuppy just nu.. *host* medlidande/tröst mat *host*..
Bestämde mig för att belöna mig själv med en pluggfri dag, och plugga i helgen..yay.. istället ska jag damma mitt rum, planera allt för imorgon, tända några ljus, sätta på stämningsfull musik och läsa, koppla av helt enkelt.
 
Kanske hjälper mig och mitt jävla humör?
 
Imorgon ska jag också till kuratorn, som jag inte alls såg fram emot i början, men de här senaste två dagarna har jag verkligen sett fram emot att bara "packa ur allt skit ur min väska" som Tessî beskrev på sin blogg.. hehe..
Men också för att det kan vara skönt att bara få ut allt, även om jag inte döljer något så känns det tungt.
Mår kanske bättre sen?
 
Jag kände mig också finare ut förut, i nian, nu känns det som om jag spolat bort den gamla Sara för att ersätta henne med en sunkigare verision, förut sminkade jag mig och hade på mig någorlunda fina kläder.. nu går jag runt i koftor och jeans utan smink och håret utsläppt utan någon styling.. och jag mår skit.
 
Jag mår verkligen dåligt, och antagligen kommer jag göra det ett tag till, så håll ut vänner och familj, den här bitchen har inte ens bitit ur det sura äpplet än.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0