Bortsprugna vantar!

Ännu en underbar tisdag, bara två dagar (ifrån och med imorgon) tills min prinskorv kommer! ♥
Försöker städa så mycket som möjligt så att vi kan spendera lite tid tillsammans istället ♥
 
I förra avsnittet av Saras liv ~
 
• Jag fick astma medicin
• Boknigar
• Tufft med prov
• Vänner är bra
 
I detta avsnitt..
 
• Jag har märkt att jag blir hyperaktiv och glad av min astma medicin, vilket leder till att jag skämtar, dansar och sjunger under idrotten, det har nog hjälpt lite men jag är fortfarande rädd över att jag bara inbillar mig alltihop för att må bättre, kanske jag kommer om 5 veckor och mår ännu sämre?
 
• Malmköpings vårdcentral är 10 gånger så snabba som Järnas var, redan nu har jag fått 2 inbokningar, detsamma med skolan, dem bokar in tider och meddelar dig om ändringar, jag diggar det här länet.
 
• Den här veckan har jag biologi prov, jag missade det förut så jag får göra det på Torsdag (missar sovmorgonen för det), sen har jag matteprov och ett kemiprov på tisdag, och historiaprov någon gång.. måste fråga Tessî om datumet.. hon har koll på sånt!
Samt så har jag massa uppgifter att göra, men när har jag inte det? ♥
 
• Skolan är fortfarande bra, och jag känner att det känns som hemma där, det är typ som att gå med Åke och Pea igen, så när vi får ett bord med bara två sittplatser blir vi lite förvirrade.. Men det är skönt att dem alltid väntar på mig och dem är också den sorten som sitter kvar på lektionerna när alla andra går tidigare..Men på något sätt så lyckas jag alltid vara sist ut ur klassrummet?!
 
Aja, ha en bra dag.. kväll.. ☺♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0