Dracula

Tjena mors, perssons.
Den här dagen har kännts rätt så bra, vilket bevisar att efter regn kommer det sol, för om det var en regnbåge skulle jag blivit hög hela dan, vilket jag var efter att jag kom hem, övertrött sen 16..
Jag har ätit, pluggat en pytte liten bit matte, pratat med Daniel, och  jag blev så rastlös (pga tröttheten) att jag knappt orkade prata, men ändå så ville jag inte att han skulle gå.. kärlek eller ensamhet?
Gick med i bokcirkeln också, och vår första bok är inte bättre än, Dracula av Bram Stoker (Staker..hehe).
Ser så fram emot att läsa den, har tänkt göra det innan men är mer insatt på nya böcker hela tiden att jag aldrig kommer igång med dom gammaldagsa, hoppas den här är lika bra som jag hoppats, hittills är den bra, seg läst, men bra.
Kan dock inte sluta tänka på "Dracula: Dead and loving it", Åke, du vet vad jag pratar om..
Åh, min fina Åke är hos sin älskade! Ibland undrar jag om jag är så kär som jag tror att jag verkligen är, för jag får aldrig riktigt uppleva den saknad som Tessî och Åke beskriver.. visst saknar jag honom, men dagarna går så fort, och sen får jag se honom igen! ♥
Imorgon är det fest, untz untz, emo for the win, nejmen, fick tjejerna att följa med (inga protester direkt..) men jag har ändå panik över att inte hinna eller att något ska gå fel eller hur jag ska ta mig hem, för mamma har gått med på att skjutsa mig dit, efter många stön och försök att hitta en balans mellan det.
Problemet är att jag antingen måste åka klockan 19:19 eller 22 någonting, varken eller låter lockande.. jag kanske kan stanna i skolan en timme till? Men Daniel då? Jag kan inte lämna honom hemma hos mig tills 23?! Eller...? NÄ..
Checkade nyss av "Once Upon A Time" ifrån mina avsnitt, det var awesome! Jag skrek "NOOO" när det väl var slut, jag hatar verkligen när det blir svart och tyst, för antingen är det slut eller bara en liten paus..och när det närmar sig slutet hoppas man verkligen på att det bara ska vara en paus.. tyvärr inte..
Ska nog läsa lite och sen somnar jag nog.
 
Här har ni några mysiga tumblr bilder och några roliga klipp ifrån "dracula:dead and loving it"
 
 

 
Godatt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0