En bra start på ett underbart lov

Åh en sån underbart hemsk början på något så skönt som en hel vecka av ingenting.
Igår hade vi ett cross fit pass i skolan, kändes som om jag skulle dö, och jag fick inte ens duscha efter!
Mina ben kändes som gelé hela vägen till bussen och varje steg var ett mirakel, ett under att jag inte föll ihop på vägen och blev överkörd - fattar vad folk menar "after leg day".
Tessî var min partner, vilket jag inte tyckte om eftersom att hon VERKLIGEN inte borde träna med sådan extrem intensitet som igår, men hon var en bra partner, stöttade mig och fick mig att kämpa när det kändes mer eller mindre som om jag skulle hulka över alla och sen spy på idrottsläraren, eller instruktören.
Jag lyckades ta mig hem, utan så mycket träningsvärk, eftersom att gick i en timme (rädd för att aldrig kunna resa mig upp igen om jag lät mig själv sitta).
Efter en timmes stress hemma skjutsade mamma in mig till Eskil för att gå på Halloween festen dom annordnat, Tessî och Ronja var redan inne när jag kom och så fort festen satte igång på riktigt förlorade jag mig själv i musiken.
Det enda som existerade var vi, musiken och utrymmet bland alla människor.
Jag dansade bara på, släppte loss som bara Åke, Pea och Irre brukade göra, och på något sätt kunde jag se dom i folkmassan, jag dansade inte bara för mig, utan för alla fina minnen vi haft på dans golvet, och nu fick jag uppleva dom med Tessî och Ronja ♥
Dock blev jag trött efter en timme och Daniel lämnade aldrig mina tankar helt, jag önskade att han var vid min sida, även fast han antagligen skulle gjort som Robin 1 & 2, antingen sitta utomhus och ta det lungt med ett glas Cola eller vart upp med mig på dansgolvet, tätt intill mig och viska snuskiga saker i mitt öra...
Men kvällen blev amazing, underbar och det var en av sakerna jag kanske behövt, fick också två komplimanger, tydligen är jag en väldigt bra dansare, och ni som känner mig, sluta garva.
En liten överraskning stod vid dörren när klockan började närma sig nio, nämligen min prins ♥
Tillsammans red vi av mot solnedgången och älskade passionerat tills natten blev dag.
Och gav mig en extrem träningsvärk i både ben, rumpa, lår, handen(?!) och axlarna, värre än cross fit träningen.
På köpet av träningsvärk som får mig att gå som en 89:årig tant, så drog vi till Eskilstuna för julklapps shopping, i en halvtimme så nu har jag 2 personer avcheckade ifrån min lista, bara 100000 kvar...
 
Bara så alla vet, jag önskar mig en spa upplevelse, långt ifrån IB.
 
Ha ett trevligt lov alla monster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0