Maktlös

God, god ingenting på er.
Jag mår hemskt idag, började med att Erica stack och lämnade mig ensam hemma hos henne, det var inte det att hon lämnade mig ensam, utan att jag skulle hänga med på vägen och stanna i biblioteket.
Istället gav hon mig en extra lång sovmorgon som jag, tyvärr, njöt av.
Senare gick jag till tandregleringen, fick springa dit för att jag trodde att jag var fyra minuter sen, visade sig att jag var en minut till godo när jag väl kom in. Fick små utskällningar om min tandborstning och användningen av mina gummisnoddar, eller mer den lilla användningen av dem.
Efter det skulle jag plugga, men spänningshuvudvärken efter dem nya bågarna i tandställningen kickade in och nu känner jag mig så jävla trött att jag bara vill sova, här och nu.
Jag kan inte se på film, inte läsa och knappt skriva, gör det bara för att skriva av mig, somnar snart ändå.
Lösningen är ju Alvedon, eller vatten som Daniel antagligen skulle sagt..
Men alla som känner mig vet att jag inte bara tar Alvedon om det inte är riktigt illa, bättre att bara sova av det, om några timmar ska jag träffa min kärlek!
Ser inte fram emot ångesten jag kommer få imorgon men just nu ger jag upp, kämpar mer imorgon + höstlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0