Måndagar..

Länge sen jag hade en svensk rubrik, men nu börjar man vilja ha lite svenska i vardagen istället!
Hela min kropp gör fortfarande ont, fast jag kan känna att det inte är lika mycket som den första månaden, nu är det mest irriterande, jag orkar lite mer på lektionerna också, förutom dem sista kanske.. då börjar jag stänga av mig själv helt antar jag.
Skolan har faktiskt blivit till en positivare plats, och jag tror att det är lite tack vare Tessî, hon är en person med många problem, men någonstans i henne hittar jag det lugnet jag bara kunde hitta med mina bästa vänner, jag kände mig aldrig vilsen i början, men aldrig riktigt hemma heller.
Jag mår både bättre och sämre psykist, det känns bokstavligt talat som om jag skäller ut Daniel minst tre gånger om dagen för små bagateller, snart kommer jag skälla ut honom för att han går på toa, haha!
Men åh så underbart det är att ha honom, varje gång han är omkring mig blir jag glad, eller smått ledsen över tanken på att han kanske ska åka..Men jag är otroligt lycklig över att ha funnit någon som han, eller rättare sagt, att han fann mig ♥
Dem som verkligen umgås med mig, vet vilken otroligt jobbig människa jag egentligen kan vara, men de ser tjejen under det också, den som charmerar fram ett leende då och då, och det känns som om jag faktiskt hjälper människor ibland, även fast jag sänker vissa också.. ♥
Och som vanligt pladdrar jag.
 
• Jag har kollat upp varför jag mår så fysiskt dåligt, speciellt andnöd och svettningar av mindre ansträngningar, dem sa kanske ansträgnings astma.
• Jag har ett besök hos tandregleringen i Södertälje 11:00 och en remis till Mälarsjukhuset i Eskilstuna 15:35 på samma dag nästa vecka, så antingen måste jag jäckta igenom hela dagen med bussar och tåg eller boka om.
• Jag har världens sämsta självförtroende just nu, känner mig as ful och äcklig, och att jag borde göra något åt det, vilket alla vet att jag typ aldrig kommer göra..
• Träffar min pojkvän mindre pga att hans EPA brann upp, saknar honom så :(
• Jag har några prov att plugga till men orkar inte
• Det blir övernattning i helgen med finaste tjejerna! Woooppiee Poppie!
• Daniel kanske kommer på fredag, och städar mitt rum med mig.
• Bara för att förtydliga det, jag ska STÄDA mitt rum gott folk! (Writing history)
 
Men nu måste jag käka, tyvärr är jag för ful för att lägga upp en bild men ni som känner mig, kommer aldrig glömma den synen.. ♥

Kommentarer
Postat av: Ditt trögskafft

Du är det finaste jag har älskling, så klaffen med dig ♡♥♡♥♡♥

2013-10-07 @ 21:03:25
URL: http://xn--ostbge-lua.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0