Rent!

Dammsugit (även sängen), skurat, käkat lite och nu tänker jag kika på möbler inför min renovering.
Mamma ska får möblera om i mitt rum eftersom allt hon rör blir perfekt. Alla som har vart hemöma hos mig och sett hur alla rum såg ut i lägenheten förstår vad jag menar...
Daniel är fortfarande uppe i verkstan och det oftast vid den här tiden min saknad blir som värst, saknar att snacka med honom och jag vet att han antagligen inte märker ett skit ifrån sin lilla bubbla där uppe.
Använder skoldatorn, sjukt irriterande.
Men nu ska vi ta in lite oro i allt, Tessî, du kanske borde sluta läsa..
Det handlar om nämligen om mat, mer brist på matlusten.
Och jag har inte haft lust med mat innan pga tandställningen, övergången mellan det och mindre lust, men nu när jag är sjuk så har jag ingen mat lust annars förutom soppa och kakor, samt väldigt mycket vätska (Zero och Ramlösa är min tröst).
Jag säger det här bara för att kunna titta tillbaka senare och se om det förbättras senare, för jag har tappat vikt, väldigt lite men jag kan känna/ se det ändå. Och för att jag vill låta er veta så mycket som möjligt så att ni inte oroar er för mycket, säger till på skarpen när det går för långt. 
Jag har ingen tillfredställning av att inte äta, jag orkar bara inte få i mig mat, äcklas av känslan.
 
Men nu ska jag ha det mysigt, godnatt!
Ingen bild pga sjukligt äckel face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0