Ingen ork

Som vanligt orkar jag knappt något idag, men det är inte därför jag stannar hemma.
Utan igår så mådde jag illa och hade ont i ryggen, ville bara sova hela eftermiddagen, vilket jag nästan gjorde.
Jag trodde att det skulle bli bättre på morgonen men icke sa Nicke,
Istället så kunde jag inte sova så värst länge, mådde illa så fort jag öppnade ögonen och kände en bedövad smärta nere vid svanken, ingen bra morgon för mig.

Måste verkligen plugga idag, vart lite dålig på det nu när Daniel spenderade helgen här.
Men när han är här så är det som om inget annat existerar.. Vilket stör mig när han väl åkt hem igen, för då är jag helt ensam (och jag som brukade älska min ensamhet mer än något annat) och längtandes efter hans sällskap igen.
Vissa dagar är värre än andra ;)


Bjuder på en FIN bild!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0